לוחמי האש הגיעו לשמח ב'הדסה'

בנצי לייזרוביץ No Comments on לוחמי האש הגיעו לשמח ב'הדסה'

לוחמי האש מתחנת ירושלים הגיעו לבית החולים הדסה עין כרם לשמח את הילדים ולהדליק אתם נר שמיני של חנוכה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אתמול (שלישי), נר שמיני של חנוכה, לוחמי אש ומתנדבים, מתחנת ירושלים בהשתתפות מפקד התחנה טפסר אייל כהן, הגיעו לבקר ולשמח את הילדים המאושפזים בבית החולים הדסה עין כרם.

הביקור התקיים בסיוע ועד לוחמי האש בירושלים, ובשיתוף סגל מחלקת הילדים של בית החולים הדסה עין כרם, אשר סיירו עם לוחמי האש ומפקד התחנה במחלקות האישפוז, שימחו את הילדים, חילקו להם מתנות וממתקים והעלו מעט חיוך על פניהם.

לוחמי האש מתחנת ירושלים וסגל בית החולים, הלבישו את הילדים בתחפושות של לוחמי אש, שרו ושיחקו איתם והשכיחו מהם ולו לרגע את שגרת יומם.

ההורים והילדים, הודו בחום ללוחמי האש ולסגל בית החולים, על העידוד הברכות החמות ועל המתנות לחנוכה.

טפסר אייל כהן מפקד כבאות והצלה תחנת ירושלים אמר: "כחלק מהתפיסה של כבאות והצלה ירושלים בדבר מעורבות משמעותית של לוחמי האש בקהילה. מעורבות חברתית הכוללת שיפוץ בתים של אנשים שבתיהם נשרפו, אימוץ ילדים ומשפחות במצוקה, גיוס בני נוער מהפריפריה ומהשכבות החלשות להתנדבות בכבאות והצלה תחנת ירושלים".

"התנדבות זאת היא חלק מהדנ"א של תחנת ירושלים ושל לוחמי האש בכלל. לפיכך, היה חשוב לנו לבקר בחג החנוכה את הילדים המאושפזים בבית החולים הדסה עין כרם ולהביא להם קצת מהאור של חג החנוכה".

"אני מודה מקרב לב לאנשי הסגל הנפלאים של בית החולים הדסה עין כרם, על ההתגייסות והסיוע להצלחת הביקור, וכן לועד הכבאים בירושלים על הסיוע ברכישת המתנות לילדים, אני מאחל לילדים רפואה שלמה, ומקווה שהחיוך והשמחה שלוחמי האש הביאו איתם, יסייעו ולו במעט להחלמתם" אמר.



0 תגובות